חברה יזמית צרפתי שמעון

כל מי שאי פעם רכש דירה חדשה יודע שקבלת המפתח הוא רק השלב הראשון בתהליך האכלוס. מכאן, מתחיל תהליך שלם הכולל ליווי צמוד של חברת הבנייה לרוכשי הדירות, במטרה להבטיח כניסה חלקה ומהירה למגורים. ואולם, לעתים התהליך הזה עלול להיות ארוך ומסורבל, בעיקר כשהרוכש המאושר מזהה פער בין הקנוי (מה שראה במפרט הטכני והדמיות) לבין המצוי (הדירה החדשה שקיבל בפועל).

כאן בערך מתחיל גלגל האחריות להסתובב, לעתים ללא יכולת אמיתית לעצור. הרוכשים מחפשים תשובות, חברת הבנייה מפנה את האחריות ליזם, והאחרון מוצא עצמו עם הגב לקיר באופן שעלול לפגוע בחוויית הרכישה כולה. כאן בדיוק נמצא היתרון המובהק של חברה יזמית שיש לה זרוע ביצועית והיא גם החברה שבונה את הפרויקט. 

 

מה זה בעצם חברת ייזום נדל”ן?


חברת ייזום נדל”ן עוסקת באיתור קרקע לבנייה, גיוס מימון, תכנון הפרויקט, התנהלות מול גופי התכנון, קבלת אישורים והיתרים לבנייה ושיווק לקהלי היעד. בין השאר היא אחראית על בחירה והעסקה של קבלני ביצוע, ניהול התקציב, לוח הזמנים של הפרויקט ואפילו תקני האיכות של העבודה בשטח. במקרים רבים, חברת יזמות נדל”ן מטפחת התמחות בפרויקטים למגורים, בבניה מסחרית או הקמת מבני תעשייה.


מהם היתרונות של חברת ייזום נדל”ן?

לפני הכל, ניסיון וידע רבים: חברות יזמות הן בעלות ניסיון וידע רב בתחום הבנייה, והן יכולות לספק שקט נפשי בידיעה שהפרויקט יבוצע על ידי באופן המקצועי ביותר. בנוסף, חברת יזמות נהנית מגישה ישירה למשאבים רבים, כגון קבלנים, ספקים, ומומחים בתחומים שונים, שיבטיחו שהפרויקט יבוצע בצורה יעילה ויעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו. 

 

ומה זה בעצם חברת בנייה?

חברת בנייה היא חברה הבונה את הפרויקט בפועל. באחריותה להיצמד לתוכניות הבניה שנקבעו על ידי היזם, לגייס את בעלי המקצוע המיומנים ביותר, לספק את הציוד וחומרי הגלם הטובים ביותר ולעמוד בתקני האיכות המחמירים ביותר. באחריותה גם לנהל את הפרויקט מול אנשי המקצוע החיצוניים כמו אדריכלים, מהנדסים, וספקים כדי לפקח על הבנייה בפועל. בסוף, חברת הבניה גם אחראית למסור את הדירה לרוכשים, כולל מתן אחריות על ביצוע כמפורט בחוק המכר, וביצוע תיקונים במידה ונדרשים אחרי המסירה וקבלת אישור סופי מהרוכשים. 

 

למה כדאי לרכוש דירה מחברת נדל”ן שהיא גם חברת יזמות וגם חברת בנייה?

לרוכשי הדירות אמנם אין אפשרות לבחור את חברת הבניה (זה תפקידו של היזם), אבל ביכולתם לבחור כבר בשלב מוקדם חברת נדל”ן שהיא גם וגם. חברה המתמחה גם ביזמות וגם בבניה בשטח. כך, ניתן להבטיח שקט נפשי, ובעיקר שפרויקט הבניה יתבצע בצורה תקינה ובזמן שנקבע. חברת נדל”ן שכזאת מציעה ליווי הוליסטי צמוד לרוכשים לאורך כל הדרך – הרבה לפני העליה על הקרקע.

 

מהם היתרונות של רכישת דירה מחברת נדל”ן גם וגם?

לפני הכל, מקצועיות, מיומנות ובעיקר נטילת אחריות כל תהליך רכישת הדירה. ומה עוד? תקני איכות מובילים. חברות יזמות מחזיקות בידע רב ובטכנולוגיות מתקדמות בבניית הפרויקטים שלהן, מה שמבטיח שהדירות יהיו איכותיות ועמידות. בנוסף, עמידה בלוחות זמנים: חברות יזמות מחויבות לסיים את הפרויקטים שלהן בזמן, מה שמאפשר לרוכשי הדירות לעבור לדירות שלהם במועד.

יתרון נוסף ומשמעותי בעיקר לרוכשי דירות על הנייר, כלומר בשלב ראשוני מאוד של הפרויקט, הוא היכולת לבצע שינויים במפרט הדירה מבלי לחשוש מ”טלפון שבור” בין היזם לבין הקבלן. מאחר שמדובר באותה חברת נדל”ן, יש גמישות יתרה לבצע שינויים ולדעת שהם יבוצעו כהלכה.


מהם החסרונות של חברת ייזום שהיא גם חברת בניה?

לפני שבוחרים חברת נדל”ן שהיא גם וגם, חשוב לשים לב שהחברה לא נוטלת על עצמה סיכון כלכלי רב שעשוי להכביד על פעילותה השוטפת. לכן מומלץ לחקור היטב את מצבה הפיננסי של חברת הנדל”ן, להכיר פרויקטים שביצעה וללמוד על היצע הדירות שיש ברשותה. בנוסף, הצורך בניהול פרויקט רב תהליכי עשוי להוביל לטעויות ועיכובים בחברות נדל”ן לא מנוסות. לכן, מוטב להקפיד ולבחור חברת נדל”ן עם ניסיון מוכח בפרויקטים מורכבים. 

 

מה חשוב לזכור לפני שבוחרים חברת ייזום שהיא גם חברת בניה?

השלב הראשון הוא לבדוק את המוניטין של חברת הנדל”ן, על ידי קריאת חוות דעת מקצועיות, דוחות פיננסים, ביקורת של לקוחות קודמים וכו’. חשוב לא פחות לבחור חברה עם ניסיון רב ומוכח בתחום הנדל”ן למגורים, המעניקה ליווי צמוד ורמת מחיר הוגנת ואמינה לאורך כל הדרך. 


הכל תחת קורת גג אחת

חברת “צרפתי שמעון” היא אחת מחברות היזמות והבניה המובילות בישראל מזה 40 שנה, עם ניסיון עשיר בפרויקטים של מבני מגורים בערים הגדולות בישראל. החברה מדורגת בין החברות הפרטיות המובילות בישראל, לפי BDI ובעלת תקן ISO 9002 של מכון התקנים הישראלי. 

רוכשי דירות המבקשים ליהנות משקט נפשי, מונטין חיובי וחזק ובעיקר מקצועיות וניסיון מוכח בכל שלבי הרכישה – פונים לצרפתי שמעון ונהנים מחוסן כלכלי של חברה יציבה, ותיקה ומוכרת, הבקיאה בכל תהליכי הרישוי, תקנות ואישורים, עמידה בכל הוצאות התכנון, הבניה ומימוש בפועל של מכירת כל הדירות בפרויקט. בנוסף, מובטחת להם רמת שירות ורגישות גבוהה ביותר, כבר משלב ההתקשרות הראשונית, תוך מתן מענה פרטני ומקצועי לבקשות אישיות, שינויים ותוספות במהלך הבניה ואף בסופה.

 

כתבות נוספות

    צרו קשר בנוגע לפרויקט