בת ים
צרפתי SEA&PARK
החיים החדשים והאקולוגיים שלכם פארק הים היא השכונה האקולוגית הראשונה של בת ים, אחת מפניני הנדל”ן הנדירות, הממוקמת בצמוד לחוף הים ובסמוך למוקדי התעסוקה, הבילוי והפנאי של תל אביב. במרכז השכונה מתוכנן פארק שמרכזו בריכת…
אדריכל טיטו אומן אדריכלים כמות יחידות כ-600
לצפיה בפרוייקט

בת ים הוקמה בשנת 1926 והוכרזה כעיר בשנת 1958. ללא ספק בת ים, עיר במחוז מרכז, היא אחת מהערים המבטיחות והאיכותיות ביותר בישראל. בשנים האחרונות היא עוברת תנופת צמיחה ופיתוח בכל תחומי החיים, והעיר נמצאת בתהליכי התפתחות והתחדשות מואצים. בת ים היא עיר חוף מרכזית עם רצועת חוף יפהפייה ומטופחת, ואחד מיתרונותיה הרבים הוא המיקום הקרוב לתל אביב ולשאר הערים המרכזיות בגוש דן, במיוחד כיום לאחר פתיחת מערכת הסעת המונים (הקו האדום של הרכבת הקלה).

הסלוגן של העירייה המקומית של בת ים, “משהו טוב קורה בבת ים”, משקף את מציאות חיי התושבים בעיר, וידוע לכול כי מערכת החינוך בעיר היא מהמובילות בארץ. בנוסף לזאת, תושבי בת ים זוכים לחיי קהילה עשירים, עם קהילה חזקה ומעורבת המאופיינת בין היתר בעשייה התנדבותית עשירה לכלל התושבים, לאיתנות תעסוקתית וכלכלית, לשירות עירוני מהיר ויעיל באמצעות מגוון ערוצים, לפיתוח מיזמים סביבתיים ולמהפכת הרובעים שמבטיחה ניקיון מיטבי, איכות חיים גבוהה יותר, חיי קהילה יוצאי דופן ושירותים מתקדמים יותר מהעירייה.

כדאי לדעת כי ישראלים רבים מחפשים פרויקטים בבת ים כדי לרכוש דירת מגורים או דירה להשקעה. העיר נמצאת תחת תנופת בנייה מואצת בגלל יתרונותיה הרבים, ואחת מהשכונות המבוקשות ביותר היא “פארק הים” – מתחם המגורים החדש שמשלב באופן מושלם בין מגורים לבין תעסוקה, בילויים, חינוך, תרבות ופנאי. שכונת “פארק הים” בבת ים היא שכונה חדשה שנבנית מן היסוד, בסמוך לרצועת חוץ יפהפייה – זהו פרויקט הדגל של בת ים, ומרגע התחלת השיווק הוא הפך למתחם המבוקש והנחשק ביותר בכל גוש דן.

פארק הים: צרפתי SEA & PARK

שכונת פארק הים בת ים היא ללא ספק שכונת הדגל הנחשקת ביותר בעיר. אם אתם מחפשים פרויקטים חדשים בבת ים כדאי לכם לקרוא מידע על פרויקט הדגל של צרפתי שמעון בבת ים. פארק הים בת ים היא שכונה אקולוגית ייחודית מסוגה והשכונה האקולוגית הראשונה בעיר – היא תוכננה בהשראת הטבע והים בשל המרחק הקצר מחוף הים והנוף הפתוח. 

כדאי לדעת כי פרויקט צרפתי SEA & PARK תוכנן על ידי משרד “טיטו – אומן אדריכלים” ובנייני המגורים נבנו במיקומים המרכזיים והטובים ביותר בשכונה. הפרויקט המרגש והאיכותי מבטיח איכות חיים גבוהה, קו ראשון לפארק הממוקם במרכז השכונה, ומרחק הליכה קצר מרצועת החוף. הפרויקט כולל 6 מגדלי מגורים בגובה 23 קומות כ”א, וכ-600 יחידות דיור בתמהיל מגוון, כולל פנטהאוזים יוקרתיים. בכל המבנים יש אלמנטים מתקדמים של בנייה ירוקה.

האורגים בת ים: פרויקט בתכנון צרפתי שמעון

פרויקט נוסף מבית קבוצת צרפתי שמעון, הפרויקט נמצא בשלבי תכנון סופיים ומבוסס על עירוב שימושים. הפרויקט כולל תמהיל מגוון של דירות מגורים בנות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, כולל דירות פנטהאוז עם מפרט טכני עשיר ובעיצוב מודרני ויוקרתי לצד מגדלי משרדים ומתחמים מסחריים.

פרויקט האורגים בבת ים מתוכנן להיבנות בלב רובע העסקים המתחדש, זהו פרויקט מתקדם וחדשני מסוגו הכולל עירוב שימושים, כלומר בנייני מגורים יוקרתיים בבנייה רוויה, מסחר, משרדים, בילוי ופנאי. הפרויקט מבית צרפתי שמעון מבוסס על שני מגדלים בגובה כ-30 קומות כל אחד, כ-225 יחידות דיור, לצד בניין משרדים ובעירוב של שטחי מסחר ופנאי.  

תושבי הפרויקט בשכונת האורגים בבת ים יגורו במרחק של הליכה קצרה מחוף הים, כ-10 דקות הליכה בלבד. הפרויקט ממוקם ברובע המתחדש שבו החלו לקום מגדלי מגורים ומשרדים בשילוב מתחמי מסחר, תרבות ופנאי. כדאי לדעת כי תושבי הפרויקט ייהנו מנגישות אופטימלית לקו האדום של הרכבת הקלה שנמצא סמוך לפרויקט ולצירי התנועה המרכזיים. הפרויקט עדיין אינו בתהליכי שיווק וכדאי לעקוב באתר אחר התקדמותו. 

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולבחירת דירה בפרויקטים של צרפתי שמעון בבת ים – אנא מלאו את הטופס ליצירת קשר באתר או התקשרו אלינו.

פרויקטים בשיווק? מעוניינים לקבל מידע על

      צרו קשר בנוגע לפרויקט