אודות קבוצת צרפתי

פרופיל החברה

חיים חדשים מתחילים עם יסודות בניין חזקים

מנוע הטורבו שמוביל את חברת צרפתי קדימה כבר למעלה מארבעים שנה, מושתת על ערכי “הביטחון” של ראית האחר ועל הקשבה לנפש האדם. הן ללקוחות והן לעובדי החברה.  תוסיפו לזה לקיחת אחריות מלאה על כל תהליך הבניה והמכירה, מתן סיוע וליווי רגיש לאורך כל הדרך וכמו שאומר שמעון צרפתי- “כל הזמן להיות עם היד על הדופק, להתעדכן בשיטות בניה וניהול חדשות, לחפש טכנולוגיות חדשות, להקפיד על איתנות פיננסית ולעולם לא לחשוב שאתה יודע הכל”- כל אלה, הפכו את חברת צרפתי להצלחה יוצאת דופן בכל מובן אפשרי.

כששמעון צרפתי עלה לישראל ממרוקו, הוא לקח איתו את עשר אצבעותיו, את האמונה החזקה ביכולותיו וכישוריו ואת ערכי הנתינה וההדדיות, אותם ינק בבית הוריו. את הנשמה הגדולה, הוא גידל בעצמו והיא זו שממשיכה ללוות אותו ואת מאות אלפי המשפחות שגרות בבית חם ובטוח כבר למעלה מארבעים שנה.

החלום של שמעון היה לבנות חיים חדשים. חיים שבנויים על יסודות נכונים, עם קירות של אמונה חזקה ועם חדרים גדולים, שיהיה מקום ללב שלו להתרחב ולילדים שלו לשמוח. אבל החלום של של שמעון לא היה רק לגבי עצמו. אלא לאחרים. בעיקר לאחרים.

מינוף העבר לטובת המחר

בשנות השבעים, החל שמעון לבנות את חייו החדשים כקבלן שיפוצים של שיקום שכונות, במהלכן, הפך עשרות שכונות שהוזנחו- למקום פורח, בטוח ונעים למחיה ולגידול ילדים.

בשנת 1982, מצויד בניסיון, ידע ואמינות יוצאת דופן, החל שמעון לבנות גם מוסדות ציבור, במסגרת שיקום שכונות של משרד השיכון והבינוי.

בשנות ה-90, עם הצורך המאוד גדול של העולים מחבר העמים לבנות חיים חדשים בארץ ישראל, החלה דרישה ליזמות של פרויקטים למגורים גם באשדוד וקריית גת. האתגר היה- בניה איכותית, מקצועית ומהירה, כשהדגש על מסירת הדירות תוך שנה. חברת צרפתי נענתה לאתגר בהתלהבות. ההצלחה לא אחרה לבוא.

בשנות האלפיים- התרחבה החברה תרתי משמע. גם בכמות הפרויקטים לבניה למשפחות וגם בהשתלבות בני המשפחה כחלק מהחברה. שילוב המשפחה, אפשר להגדיל את היציבות, לקבל שליטה מלאה בכל שלבי הבניה ולהכניס עובדים מוכשרים נוספים למשפחה. הרחבת החברה אפשרה יזמות של פרויקטים חדשניים ומעוררי השראה גם בערים נוספות במרכז הארץ.

בשנת 2020 נכנסת חברת צרפתי שמעון גם לתחום היזמות בנכסים מניבים כמו: משרדים, מסחר, תעסוקה, דיור מוגן ומלונאות. במקביל, ממשיכה החברה להתרחב עם פרויקטים למגורים בגוש דן, ירושלים,  בת ים ובאר שבע ומקימה במקביל את זרוע ההתחדשות העירונית. ארבעים שנה והחיים החדשים רק התחילו. כל העתיד עוד לפנינו.

נתינה מקיר לקיר בונה מגדלים של שמחה

כדי להרחיב את מעגל הנתינה, להעמיק את הטוב בעולם ולתת הזדמנות גם לאנשים שלא שפר עליהם מזלם לבנות חיים חדשים, תורמת חברת צרפתי שמעון לעשרות עמותות, בגלוי ובסתר. בין העמותות “שמחה לילד”, “ילדים בסיכון”, “עלם”, “אליו-בית נועם”, “אלו”ט”, “מנה חמה”-בית תמחוי, פרויקט “גדולים מהחיים” ועוד.

“כי ערבות הדדית, מרחיבה את לב המקבל ועוד יותר את לב הנותן ומפיצה את האור בעולם”.

שירות, יזמות וחדשנות, הן אבני הדרך שלנו

כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שחברת צרפתי הציבה לעצמה, נושא השירות מקבל חשיבות עליונה. החל משלב לקיחת המשכנתא, מתן מענה פרטני ומקצועי לבקשות אישיות, שינויים ותוספות במהלך הבניה ואף בסופה. לקוח שבוחר בחברת צרפתי שמעון, יודע בוודאות, שהאמינות, האחריות ומילויי ההתחייבויות, חרותים על דגל החברה. זה כולל עמידה קפדנית בלוחות זמנים, שיטות ניהול ובנייה מהמתקדמות בישראל ואיתנות פיננסית. התוצאה היא שקט נפשי וביטחון מקסימלי ללקוח והידיעה החד משמעית, שהחברה תמיד עומדת מאחוריו.

העקרונות הללו, הם אלה שהובילו את חברת צרפתי לחוד החנית בתחום יזמות הנדל”ן בישראל. עשרות יוזמות בנייה ופרויקטים בכל רחבי הארץ ומאות אלפי הלקוחות הפרטיים והעסקיים הם ההוכחה לכך.

כמי שמחויבת לבנות חיים חדשים למאות אלפי משפחות בישראל, מחויבת חברת צרפתי להתחדש ולממש את החידושים האחרונים, הלכה למעשה. דור ההמשך בחברה, לא מוריד את היד מהדופק הטכנולוגי, משיטות הבנייה המתקדמות ומלמידה ושיפור בלתי פוסקים, ב- 360 מעלות: החל משלב התכנון והלוגיסטיקה, דרך שיתוף הפעולה עם מחלקות ההנדסה ועד לבקרה קפדנית ובלתי מתפשרת על איכות הגימור. לכן, לא מפתיע שלאור כל אלה, זכתה חברת צרפתי בתו התקן iso 9002 של מכון התקנים הישראלי.

בתחום היזמות, לא שוקטת חברת צרפתי על שמריה. היצירתיות, פתיחות המחשבה, החיפוש התמידי אחר אתגרים חדשים והצורך להיטיב ולבנות חיים חדשים, בכל תחומי החיים, הפכו את החברה ליזמית מובילה בכל תחומי הבניה והפיתוח, הן למגורים והן לתעשייה, מרכזים מסחריים ומלונאות בכל רחבי הארץ.

צוות ההנהלה
שמעון צרפתי
יו"ר ובעלים
אבי צרפתי
מנכ"ל משותף
עו"ד ורד צרפתי זבולון
מנכ"לית משותף
רוית כוכבי
סמנכ"לית תכנון ופיתוח עסקי
רו"ח עדי ישראל
סמנכ"ל כספים
אדי צרפתי
סמנכ"ל
לי רום אוקנין
סמנכ"לית שיווק
יובל נאור
סמנכ"ל ביצוע
אינג' מיכאל שבת
מהנדס חברה
מוריס לובוטון
מנהל מחלקת רכש
מנהלי מחלקות
אלי גיגי
מנהל פרויקטים אזור דרום
אביחי כהן
מנהל מחלקת בטיחות
מנחם מעודי
מנהל נכסים מניבים
אלה ליסק
מנהלת מחלקת כספים
מעיין גרינברג
מנהלת מחלקת שינויי דיירים
יקטרינה פרחין
מנהלת מחלקת בקרה תקציבית

אחריות חברתית

כדי לבנות חיים חדשים חייבים לקחת אחריות אישית וחברתית

חברת צרפתי שמעון היא חברה משפחתית, תרתי משמע.
ילדיו של שמעון וממשיכי דרכו, העובדים בחברה, הספקים ומאות אלפי המשפחות, הפכו כולם חלק מהמשפחה המורחבת של צרפתי והם שותפים לחום המשפחתי. האחריות המלאה, הירידה לפרטים הקטנים ביותר וההתייחסות האישית לצרכים המשתנים של כל אחד ואחד, הפכו לסמל כחברת בנייה “שאצלה, מילה זה מילה”. כמו שבונים בניין עם בטון ולבנים וברזלים, כך בונים לגובה מערכות יחסים, מעמיקים בפרגון הדדי ומרצפים בחברות אמתית.

האמונה החזקה של חברת צרפתי, שבניית חיים עם משמעות ונתינה, מייצרת מעגלי השפעה מתרחבים, שחוזרים לנותן עשרת מונים, היא המתכון שמוכיח את עצמו שוב ושוב.

את ערכי הנתינה, מיישמת חברת צרפתי בכל דרך. מפרט הדירה תמיד יהיה בסטנדרט הגבוה ביותר. כל לקוח, לנצח יקבל יחס אישי והקשבה מלאה לפרטים הקטנים ביותר החשובים לו. מתוך שאיפה למצוינות והבנה שהחיים מתחדשים כל הזמן, חברת צרפתי מקפידה לשדרג ולהתאים את המפרטים והביצוע בהתאם למציאות בשטח, גם אם נדרשות השקעות נוספות שלא תומחרו קודם לכן.

את הערכים הללו ממשיכה ליישם בפועל חברת צרפתי, גם לאחר הרכישה. בתהליך הפיתוח והבניה, בכל שלב שבו עולה הצורך לתת מענה או ערך גבוה יותר, יפתח הלב ותפתח היד.

“בין אם לקוח מעוניין לקנות דירה למשפחתו ובין אם למטרת השקעה, אני אחראי לבנות חיים חדשים עם יציבות וביטחון ללא פשרות. חיים חדשים מייצרים עוד חיים חדשים ועוד ועוד. וזאת אחריות גדולה, המחייבת את חברת צרפתי לבחור את הפרויקטים הנכונים, את העובדים המדויקים, הספקים המעולים ולא לשכוח את הסביבה והקהילה. זאת מבחינתי משמעות הסיסמא- לבנות חיים חדשים”, אומר שמעון צרפתי.

בטיחות באתרים

מדיניות הבטיחות והבריאות התעסוקתית של החברה

חברת “צרפתי שמעון” רואה בבטיחות ובבריאות התעסוקתית ערך עליון, המהווה חלק בלתי נפרד מכל פעילות ותנאי הכרחי לעמידה ביעדי החברה.
חזון מדיניות החברה – לדאוג ולפעול באופן שיטתי לרווחת העובד, לשמירה על בריאותו בזמן העבודה, למניעת תאונות באתרי החברה. לשם כך, הנהלת החברה מתחייבת כדלקמן:

  • מנהלים בכל הרמות יהיו מחויבים לנושאי הבטיחות והבריאות בתחום אחריותם.
  • שיפר מתמיד של מערך הבטיחות של החברה, ע”י הקטנת סיכוני בטיחות ובריאות ומילוי אחר כל החוקים, תקנות, והפקודות בבטיחות בעבודה ושמירה שוטפת על תקנים ונהלי החברה, הקשורים לבטיחות וגהות.
  • לשאוף לסביבת עבודה בטוחה ונטולת תאונות.
  • ליישם המלצות ודרישות של וועדת בטיחות ולבצע הנחיות של מנהל הבטיחות, ממונה הבטיחות מנהלי העבודה ועוזרי הבטיחות באתרים בנושאי בטיחות.
  • ליישם הערכות סיכונים.
  • ליישם שיטות מתקדמות לניהול סיכונים.
  • ליישם נוהל איתור מפגעים בטיחותיים ולפעול לסילוקם.
    להקציב משאבים הנדרשים להפחתת רמת הסיכונים ולסילוק מפגעים בכדי למנוע תאונות עבודה, מחלות מקצוע ופגיעה באיכות הסביבה.
  • לפעול בצורה מתמדת לניהול הסיכונים הקיימים בתהליכי וסוגי העבודה והקטנתם לרמת סיכון קביל, תוך חתירה לשיפור מתמיד בפעילות החברה בנושאי הבטיחות והבריאות התעסוקתית.
  • שימוש קבוע על פי התקנות בציוד מגן אישי: אפוד זוהר, קסדת ראש, ונעלי בטיחות תקניות על ידי כל דרגי הניהול/הפיקוח, עובדי החברה וקבלני המשנה באתרים.
  • לפעול לשמירה ויישום קפדני של הדרישות החוקים/התקנות/ הצווים/ הוראות היצרן וכללי המקצוע הקיימים במדינה העוסקים בבטיחות ובריאות תעסוקתית.
  • הפעלה על פי הוראות היצרן של כלים, מכונות, ומתקנים.
  • כל דרגי הניהול/הפיקוח באתרי החברה יפגינו דוגמא אישית ומעורבות גבוהה בנושא הבטיחות.
  • החברה דואגת להסביר ולהבהיר לכל העובדים כי עליהם מוטלת החובה האישית לעבוד בצורה בטוחה, תוך שימוש בכל אמצעי הבטיחות וההגנה המסופקים להם, ולדווח ישירות למנהל על כל בעיה המתגלה לעיניהם ולהימנע מכל פגיעה או שימוש לרעה בכל אמצעי שסופק או הותקן להבטחת בטיחותו ובריאותו.

הצלחת פעילות הבטיחות נשענת על מחויבות ושיתוף פעולה מלא של כל מנהלי החברה, ועובדיה.

איכות הבנייה הבלתי מתפשרת וטכנולוגיה פורצת דרך

אדריכלות יצירתית

מעסיקים את האדריכלים המובילים בישראל –
טיפול מלא של תכנון ועיצוב פנים, אשר דואגים לעצב את כל החללים המשותפים של הפרויקט

פיקוח קפדני 24/7

חברתנו מדגישה ודואגת שפיקוח על העבודה יעשה בצורה יסודית על ידי מספר בעלי תפקידים.

איכות בנייה

חברתנו משתמשת בחומרים המובילים בשוק הנושאים תו תקן
ומתקשרת עם הספקים המובילים בשוק בעלי הטכנולוגיות החדישות ביותר

בחירת ואפיון הפרויקט

כל פרויקט נמצא באזור גאוגרפי אשר מאפיין את האקלים והסביבה בה הוא נמצא. זה מוביל את חברתנו לבחירת סגנון הבניה ואפיון החומרים המתאימים לאותו פרויקט

טכנולוגיות

שיטת ברנוביץ
תליה יבשה
חיפויים מאלומיניום (אלוקובנד)
קירות מסך

    צרו קשר בנוגע לפרויקט