באר שבע
צרפתי בפארק
שכונת ‘פארק הנחל’ מציעה איכות חיים גבוהה למשפחות. אחד היתרונות המרכזיים בשכונה הוא ‘פארק הנחל’ הצמוד אליה. פארק רחב ידיים בן 5,300 דונם הכולל אגם מלאכותי עם גשרים ואיים מלאכותיים, פינות פיקניק, ספורטק, אמפי-פארק, מגרשי…
אדריכל מילוסלבסקי אדריכלים כמות יחידות 671
לצפיה בפרוייקט
באר שבע
צרפתי בנאות הדרים
אפשר לבנות על חיי קהילה, נגישות ותרבות נאות הדרים – שכונת בוטיק שקטה עם חיי קהילה תוססים, מיקום אסטרטגי וסמיכות לפארק נחל ב”ש. שכונת נאות הדרים ממוקמת בצד הדרום-מזרחי של באר שבע, בצמוד לשכונת נווה…
אדריכל טיטו אומן אדריכלים כמות יחידות כ- 600
לצפיה בפרוייקט

באר שבע המכונה גם בירת מחוז הדרום ובירת ההזדמנויות של מדינת ישראל, נמצאת תחת תנופת בנייה ותהליכי פיתוח מואצים. באר שבע הופכת במהירות למטרופולין מרכזי וייחודי מסוגו העתיד לספק שירותים מתקדמים ואיכותיים, איכות חיים גבוהה וסביבת חיים מגוונת, תוססת ועשירה, הן לתושבים והן לעסקים ולמבקרים. 

העיר באר שבע מקרבת את הנגב לגוש דן ולערי המרכז, היא הופכת לחלק מרכזי בחיזוק וביסוס מדינת ישראל כמעצמה אזורית, ובירת הנגב הופכה במהירות לעוגן כלכלי, לאומי, תרבותי וחברתי המחזק את מדינת ישראל ותושביה.

שפע של פרויקטים חדשים בבאר שבע

בשנים האחרונות העיר הדרומית נמצאת תחת תנופת בנייה מואצת, ומיקומה האסטרטגי של באר שבע בהיבט הלאומי כמו גם בהיבטים התחבורתיים, החברתיים והבינלאומיים – כל אלו ועוד הופכים את בירת הנגב לבירת ההזדמנויות של מדינת ישראל. יש ביקוש רב למגוון פרויקטים חדשים בבאר שבע, בדגש על דירות במגדלי מגורים מעל 16 קומות ובפרויקטים של בנייה רוויה. 

ידוע לכול כי תושבי העיר נהנים מאיכות חיים גבוהה, מצמיחה כלכלית מהירה, ממערכת חינוך מתקדמת וחדשנית, ממרכזי תעסוקה מודרניים בתחום ההייטק והסייבר, מנגישות למערכת תחבורתית מתקדמת, מנופים מרהיבים, ובאר שבע הפכה במרוצת השנים לפנינת נדל”ן המושכת משקיעים רבים. אם אתם מחפשים פרויקטים בבאר שבע למגורים או להשקעה – כדאי לכם לבדוק את הפרויקטים החדשים של צרפתי שמעון, הן בשכונת פארק הנחל והן בשכונת נאות הדרים החדשה.

שכונת הפארק באר שבע: צרפתי בפארק

פארק הנחל היא השכונה החדשה והנחשקת ביותר בבאר שבע, היא ממוקמת בסמוך לאגם מלאכותי מרשים ויפהפה בלב פארק המהווה ריאה ירוקה לתושבים, הפארק משתרע על שטח של 5,300 דונם. בשכונה כוללת קריית חינוך מובילה, מרכזי קניות מודרניים עם חנויות מותגים, נגישות לצירי תחבורה ראשיים, מבחר מבני ציבור המנגישים את השירותים העירוניים לתושבי השכונה המבוקשת ועוד.

השכונה החדשה נבנית בגבולה הדרומי של העיר, היא משתרעת על שטח של 1,150 דונם ובנייני מגורים חדשים מוקמים בה בזה אחר זה, ובהם גם מתחם המגורים הבולט של צרפתי בפארק. פרויקט צרפתי בפארק באר שבע כולל גם בנייני מגורים חדישים ויוקרתיים בעיצוב מודרני, המיזם כולל כ-700 יחידות דיור, לרבות 8 בנייני בוטיק בגובה 5 קומות (כ-185 דירות). תושבי מתחם צרפתי בפארק זוכים לאיכות חיים גבוהה במיוחד, לפארק פרטי העומד לרשותם ולשבילי גישה נוחים ומונגשים המובילים לפארק הנחל. הפארק הקסום מציע אגם מלאכותי גדול, טיילת מרשימה, אמפי פארק, ספורטק, פארק מוטורי ייחודי, שולחנות פיקניק, מתקני שעשועים וספורט ומרכז צפרות.

אם אתם מחפשים פרויקטים בבאר שבע אתם חייבים לבקר בשכונת הפארק ומומלץ לפנות לחברה למידע נוסף על דירות שטרם נמכרו. יש לציין כי המחיר הממוצע של דירה בשכונת הפארק רשם עלייה מטאורית של עשרות אחוזים בתוך שנים ספורות, לכן הפרויקט מתאים גם למשקיעים. 

נאות הדרים באר שבע: צרפתי בנאות הדרים

נאות הדרים היא אחת מהשכונות המבוקשות והנחשקות ביותר בבאר שבע, בשל מיקומה המרכזי והנגישות המצוינת לצירי התנועה המרכזיים ובעיקר ליציאות המהירות מבירת הנגב לכביש 6 ולעיר הבה”דים. שכונת נאות הדרים משתרעת על שטח של כ-170 דונם והיא צפויה לאכלס כ-1,200 משפחות, בעיקר זוגות צעירים. השכונה המתחדשת זוכה לשדרוג משמעותי ולתוספת של מוסדות חינוך, תרבות ודת, מרכז מסחרי חדיש, מגוון אפשרויות בילוי וספורט, ובנוסף יש טיילת שמחברת את השכונה לפארק הנחל הסמוך לשכונת הפארק החדשה.

פרויקט צרפתי בנאות הדרים כולל בנייני ומגדלי מגורים, לרבות שני בנייני מגורים בגובה 20 קומות, וסך הכול כ-600 יחידות דיור בתמהיל מגוון הכולל בין היתר דירות יוקרה עם מרפסת גן בגודל 25 מ”ר ופנטהאוזים מפוארים.

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי ולבחירת דירה בפרויקטים המובילים של צרפתי שמעון בבאר שבע – אנא מלאו את הטופס ליצירת קשר באתר או התקשרו אלינו.

פרויקטים בשיווק? מעוניינים לקבל מידע על

      צרו קשר בנוגע לפרויקט