שכונת נאות הדרים היא שכונה חדשה ומתפתחת, שאימצה את קונספט הגינות התלויות – מרפסת שיש בה גם גינה, כך שכל הדירות בפרויקט נהנות ממרפסות גדולות וגינות ירוקות

באר שבע נמצאת בתנופה בנייה ופיתוח בדרכה להפוך למטרופולין של הדרום. תכנית המתאר הארצית מציגה חזון שמגשים את עצמו כבר עכשיו, על פיו באר שבע נמצאת בדרך הבטוחה להיות עיר הייטק משגשגת בת כ-400 אלף תושבים בעתיד. כבר היום, באר שבע היא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים ולהשקעה בישראל, עם היקף משמעותי של התחלות בנייה ודמי שכירות צומחים.

המטרופולין הבאה של הדרום מהווה מוקד משיכה אזורי ואלטרנטיבה לערי המרכז
כבר היום באר שבע מספקת לתושבי האזור מנועי צמיחה כלכליים, תעשייה חזקה, תעסוקה מגוונת, פעילות אקדמית, מרכזי פיתוח, מערכת בריאות איכותית, תשתית תחבורתית זמינה, תרבות, פנאי ואיכות חיים גבוהה. במבט לעתיד, צפוי לקום בעיר פארק הייטק גדול, המרכז הרפואי סורוקה יתרחב, בית חולים חדש יקום וקמפוס אוניברסיטת בן גוריון יוכפל.

השכונה עם המיקום הכי אסטרטגי בעיר. ההדמיה להמחשה בלבד. (3dvision)
השכונה עם המיקום הכי אסטרטגי בעיר – סמוך לפעילויות ספורט וטבע, מרכזי קניות ובילוי
אחת השכונות המבוקשות של באר שבע היא נאות הדרים, הממוקמת בדרום-מזרח העיר, צמוד לשכונת נווה נוי הוותיקה ובסמוך למתחם סינמה סיטי, Yes Planet ומרכז הקניות Mall7.
השכונה נהנית ממיקום אסטרטגי וגישה נוחה לצירי התנועה המרכזיים והיציאות מהעיר, כביש 6 וכביש 40 לכיוון עיר הבהד”ים.
השכונה מתפרסת על כ-170 דונם והיא עתידה להכיל כ-1,200 משפחות. בין היתר, השכונה תכלול מוסדות חינוך, בתי כנסת, מרכז מסחרי ושפע אפשרויות של תרבות ובילוי. יתרון נוסף שלה הוא החיבור לפארק נחל באר שבע באמצעות טיילת המחברת בין שכונת נאות הדרים לשכונת הפארק.
השכונה צפויה ליהנות מחיי קהילה תוססים והיא מושכת אליה משפחות צעירות מהאזור השואפות לאיכות חיים גבוהה, אוכלוסייה של אנשי קבע, עובדי תעשיות שונות מהאזור ומשקיעים נבונים המאמינים בעתיד הוורוד של העיר.
שכונת מרפסות הגן עולה שלב
פרויקט “צרפתי בנאות הדרים” מציע איכות חיים אורבנית המשלבת טבע ירוק, קרבה לכל מה שחשוב ודירות מעוצבות ומתוכננות למשפחה, פרויקט ‘צרפתי נאות הדרים’ מציע חוויית מגורים ראשונה מסוגה בבאר שבע – מרפסות גן תלויות שהופכות כל דירה לדירת גן.
החברה סיימה לאחרונה את שיווק שלב א’ של הפרויקט, במסגרתו מכרה 176 דירות בשלושה בניינים תוך זמן קצר. לאחר שנוצרה רשימת המתנה ארוכה של רוכשים המתעניינים בפרויקט, יוצאת כעת צרפתי שמעון עם שלב ב’, שיכלול כמות דומה של דירות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים, בשני בניינים בני 20 קומות.
שילוב בין מרפסת גן, תכנון חכם של הדירות ויצירת סביבת מחייה איכותית כוללת
הפרויקט נבנה בקונספט חדשני שטרם נראה בבאר שבע – מרפסת גן. כל דירה בפרויקט כוללת מרפסת מרווחת בגודל ממוצע של כ- 24 מ”ר עם גינה תלויה כסטנדרט, מה שמוסיף מרכיבים של טבע, אוויר נקי ומראה ייחודי בנוף האורבני. בעזרת תכנון מוקפד של הדירות, נוצרת הפרדה בין החלל המרכזי של הבית לבין החדרים, המציעה נקודת מפגש משפחתית לצד פרטיות ושקט לבני המשפחה. עיצוב הפרויקט כולל סביבת מחייה המשלבת חוץ ופנים, ושמה את הדיירים במרכז. אדריכל הפרויקט הוא משרד טיטו-אומן אדריכלים, החתום על פרויקטים אייקוניים ויוקרתיים ברחבי ישראל.
יוצא לדרך שלב ב’ בפרויקט “צרפתי בנאות הדרים” בבאר שבע. ההדמיה להמחשה בלבד. (3dvision)

לדברי אבי צרפתי, מנכ”ל משותף בחברת צרפתי שמעון, “אנחנו גאים להביא את בשורת הגינות התלויות לבירת הדרום, ולהגדיר מחדש את חוויית המגורים עבור תושבי העיר. השלב הראשון של הפרויקט זכה לביקושים גבוהים מצד משפרי דיור מבאר שבע ומכל אזור הדרום, זוגות צעירים, משפחות צעירות, הורים לילדים גדולים שעזבו את הווילה, ועוד. שכונת נאות הדרים מאופיינת בתכנון מרחב ציבורי קהילתי ונגיש, הכולל ריאות ירוקות, מוסדות חינוך, פנאי, תרבות וקהילה והכל במרחק נגיעה. אנו יוצאים לשיווק עם שלב נוסף בפרויקט וצופים התעניינות רבה”.

עוגן של יציבות במשך יותר מארבעה עשורים – צרפתי שמעון מציעה את כל השירותים תחת קורת גג אחת
קבוצת ‘צרפתי שמעון’ היא מחברות הנדל”ן הבולטות בישראל. החברה המשפחתית הוקמה על ידי שמעון צרפתי לפני יותר מ-40 שנה, ומאז היא מציעה One Stop Shop המשלב בין יזמות לקבלנות. לאורך השנים בנתה החברה פרויקטים למגורים, מסחר, מלונאות והתחדשות עירונית ברחבי הארץ. ‘צרפתי שמעון’ מעניקה ללקוחותיה את כל השירותים תחת קורת גג אחת ומלווה אותם בכל שלבי רכישת הדירה עד למסירתה וגם זמן רב לאחר מכן.

לפרטים נוספים

כתבות נוספות

    צרו קשר בנוגע לפרויקט