בתוך 3 חודשים: קבוצת צרפתי שמעון מכרה את כל הדירות בבניין הראשון בפרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים

העיר בת ים עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח משמעותית. בעיר מקודמים פרויקטים של התחדשות עירונית רבים עם אלפי דירות חדשות, השכונות הוותיקות מתחדשות ונבנות שכונות חדשות, כמו גם תשתיות חדשות, מוסדות ציבור, חינוך וקהילה, וגם שטחים פתוחים וירוקים.
לפי נתוני הלמ”ס, במחצית הראשונה של 2022 החלו להיבנות בבת ים 2,208 דירות חדשות, עלייה חדה בקצב לעומת 1,575 דירות שהחלו להיבנות בעיר בשנת 2021 כולה. בת ים תפסה את המקום השלישי בדירוג הערים המובילות, אחרי ירושלים ות”א שמובילות את הטבלה. בעשור האחרון החלו להיבנות בבת ים יותר מ-8,300 דירות ומצאי הדירות הכללי בעיר עומד על כ-60 אלף.
פרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בבת ים

“בת ים היא בין הערים הכי מתחדשות בארץ, בעידוד העירייה ובתמיכת מנהל התכנון”, אומר אבי צרפתי, מנכ”ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, הבונה את פרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים בעיר, “נבנות בה שכונות חדשות על קו החוף, מוקדי תעסוקה ומסחר ומוסדות ציבור. בשנים האחרונות העיר מובילה בהתחלות הבנייה, בכמות ההיתרים שניתנו ובמכירות הדירות החדשות. אנו מאמינים מאוד בעיר בת-ים”

פנינה נדל”נית חדשה על קו החוף
בין השכונות המרכזיות שנבנות כיום בעיר בת ים, היא שכונת פארק הים הנבנית על קו החוף בדרום מערב העיר. בשכונה צפויות להיבנות כ-4,000 יחידות דיור, במגדלי מגורים איכותיים בבנייה ירוקה, כמו גם מוסדות ציבור, חינוך ותרבות, מרכז בילויים וקניות, מרכז ספורט חדשני, מרכז תעסוקה ומסחר ומתחם מלונות, ובלב השכונה מתוכנן פארק שבמרכזו בריכת נוי אקולוגית.

לצד השכונה מתוכנן פיתוח של פארק תצפית הים, אשר צפוי להשתרע על פני 100 דונם עם תצפית מרהיבה לים ונוף דיונות לצד מקומות ישיבה מוצלים, ולצידו מתוכננים לקום פארק פנאי עם מתחמי ספורט וכושר וחורשת אקליפטוס עם ‘גן הרפתקאות’ אתגרי. טיילת בת ים המחודשת, אשר עוברת מהפכה מרעננת מבחינת מראה ותוכן, וצפויה בהמשך הדרך להגיע מתל אביב ועד ראשון לציון, עוברת בסמוך לשכונה.

מהפארק תהיה גישה פתוחה לחוף הים במערב, וגישה למוסדות חינוך ומבני ציבור הממוקמים במזרח השכונה. הנגישות התחבורתית לשכונה אידאלית – היא מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחה לכיוון בת ים, ראשון לציון וגם נמצאת במרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון ותחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים. גם הקו האדום של הרכבת הקלה שצפוי להתחיל לפעול בקרוב, יאפשר גישה מהירה לשכונה ומחוצה לה. יתרון נוסף, הינו הקרבה למתחם האלף במערב ראשון לציון, הנמצא היום בבנייה ובו יהיו במתחם תעסוקה ענק מעורב שימושים.

“פארק הים היא שכונה המתאימה במיוחד למשפחות ולאוכלוסייה צעירה וחזקה, בעקבות תמהיל מאוזן של איכות חיים אורבנית ומגורים על שפת הים. עפ”י לשכת השמאים, הבנייה של שכונת פארק הים תוסיף ליוקרה של בת ים ותעלה את קרנה של העיר בשנים הקרובות”, לדברי צרפתי.

יוקרה ואיכות חיים כ-700 מטר מהים
חברת צרפתי שמעון בונה את פרויקט Sea&Park בשכונת פארק הים החדשה בבת ים, שיכלול כ-600 יחידות דיור ב-7 מגדלים בני 25 קומות במרחק של כ-700 מטר מהים. המגרש הראשון בפרויקט מורכב משני מגדלים בני 25 קומות כל אחד, הכוללים יחד 350 יח”ד מגוונות, בנות 3, 4, 5 ו-6 חדרים לצד פנטהאוזים יוקרתיים. מהחברה נמסר כי בתוך 3 חודשים בלבד כל בדירות בבניין הראשון כבר נמכרו.

הפרויקט כולל גם מועדון דיירים, חדר כושר מאובזר ולאונג’ Open Space עם עמדות מחשב. למרגלות המגדלים משתרע כאמור פארק ענק בגודל של 12 דונם במרכזו בריכה אקולוגית. בנוסף, הפרויקט נהנה מכל היתרונות של השכונה החדשה – הפארק והטיילת ואינספור פעילויות ואירועים מסביב לשעון ממש מתחת לבית.

הקרבה לים ולטבע היוותה השראה בתכנון ועיצוב מגדלי היוקרה והדירות של Sea&Park, אשר עוצבו על ידי טיטו אומן אדריכלים. באמצעות תכנון אדריכלי איכותי ומעורר השראה, יחידות הדיור עוצבו על מנת לספק למשפחה המודרנית גישה לכל מה שחשוב ונעים בחיים – נוף פתוח ואוויר נקי, ניצול חכם של שטח הדירה וחוויית מגורים עשירה אך אישית. החללים המשותפים נוצרו מתוך כוונה ליצור תחושה אינטימית ואישית.

Sea&Park הוא הפרויקט הגדול והמרכזי בשכונה עם קרבה לים ונוף פתוח שנשקף כבר מהקומות התחתונות. בפרויקט נותרו למכירה דירות אחרונות במגדל הראשון והחל שיווקו של המגדל השני. דירות 4 חדרים נמכרות בהחל מ-3.290 מיליון שקל, ודירות 5 חדרים – החל מ-4.190 מיליון שקל.

כתבות נוספות

    צרו קשר בנוגע לפרויקט