דירות חדשות במחיר שפוי לצד האגם העירוני הגדול בארץ – חזון הנגב של בן גוריון עולה על כל דמיון * יותר מ-4,300 יחידות דיור יוקמו בשכונה החדשה, ולצדם קריית חינוך חדשה, ספורטק ענק וחדשני, ובקיצור – כל מה שצריך כדי לקבל איכות חיים * באר שבע שלא הכרתם – צפו בכתבה המצולמת

דירה מרווחת בת חמישה חדרים, בצמוד לפארק פרטי, עם נוף לאגם ענק והמון ירוק בעיניים, וכל זה במחיר של פחות משני מיליון שקלים. נשמע כמו מדע בדיוני? רק אם תנסו להגשים את החלום הזה במרכז הארץ. אבל כשמדברים על בירת הנגב – זה כבר סיפור אחר.

זה קורה בשכונת הפארק בבאר שבע, שבה תוכלו למצוא את הגרסה המקומית לאגם קומו האיטלקי, בתוך קהילה צעירה ובמיקום המבטיח איכות חיים. במלים אחרות: מקום שראוי להשקיע בו, ועוד יותר מזה – מקום שראוי להתגורר בו.

בשנים האחרונות נמצאת באר שבע בתנופה אדירה, בעקבות שילוב של התפתחות עירונית מאסיבית, מרכזי הייטק פורצי דרך והקמת קריית הסייבר העתידית. שכונת הפארק, שהוקמה ביוזמתו של ראש העיר, רוביק דנילוביץ’, תופסת חלק בתהליך ההתפתחות הזה. היא ממוקמת בכניסה הדרום מזרחית של באר שבע, סמוך למתחם איקאה ומשתרעת על פני כ-1,150 דונם.

 

תיאור הצילום / כתבהעל פי התכנון ייבנו בשכונה 4,318 יחידות דיור, החל מבניינים של שמונה קומות עם דירות גג ועד בתים צמודי קרקע ודירות גן. בסך הכל ייבנו ברחבי השכונה המודרנית 31 בניינים בני שלוש עד שמונה קומות בקרבה לפארק, כאשר עד היום שווקו בהצלחה 3,097 יחידות דיור – חלק ניכר מהן כבר בנוי והאיכלוס בעיצומו.

16 מבין מבין הבניינים שיוקמו בשכונה הם חלק מפרויקט צרפתי בפארק. הפרויקט מציע מגוון דירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים בעיצובו ובתכנונו של משרד האדריכלים מילוסלבסקי.

הדירות בפרויקט צרפתי נהנות מתכנון מוקפד, מעוצב ושימושי לניצול מירבי של שטח הדירה, ומיקומן לצד פארק הנחל הוא יתרון בולט במיוחד.

שכונת הפארק תחולק לרובעים עם שתי שדרות ראשיות ותכלול את האגם המלאכותי הגדול במדינה, אמפיתיאטרון חדיש ומתחם ספורטק רב-תכליתי, גם הוא הגדול מסוגו בישראל. בין היתר יוכלו התושבים ליהנות מאזורי פעילות ספורטיבית דוגמת שיט בסירות.

גם לתחום החינוך והקהילה ניתן דגש מיוחד, ובימים אלו מוקמת בשכונה קריית חינוך חדשה, ולצדה בית ספר לנוער ציוני אמריקאי בהשקעה עירונית של 150 מיליון דולר. כמו כן מוקמים בשכונה מוסדות ציבור מגוונים כמו מתחמי בריאות ורווחה, וכן מערכות כבישים המאפשרות גישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים לצד קווי תחבורה עירוניים רבים.​

 

כתבות נוספות

    צרו קשר בנוגע לפרויקט