הילדים גדלו ועזבו את הבית? “עכשיו הזמן להשקיע בעצמנו ולהגשים חלומות”

בחסות המעבר של הדור הצעיר לחיים עצמאיים, יותר ויותר משפחות בישראל מחליטות על שינוי סביבת המגורים ומעבר לדירה חדשה במיקום אטרקטיבי. בקבוצת צרפתי שמעון, זיהו את הדרישה ומספקים את המענה: פרויקט SEA&PARK בבת ים, המשלב בין שכונה ירוקה ומודרנית, לרצועת החוף והטיילת

SeaPark_Header3 – 1
פרויקט SEA&PARK הדמיה: view point
בשוק הנדל”ן הישראלי, אחת התופעות שלאורך השנים האחרונות הולכת וצוברת תאוצה, נוגעת למשפחות בהן עזיבת הדור הצעיר את הקן מייצרת עבור ההורים את הטריגר לשינוי סביבת המגורים ומעבר לדירה חדשה. אחרי שנים בהן הושקעה מרב תשומת הלב בחינוך ובגידול הילדים, מבחינת ההורים זו הזדמנות בלתי חוזרת לפתוח פרק חדש ולשדרג את איכות חייהם.
דוגמה מייצגת מספקים בני הזוג אילן (52) ולימור (48) סעדון ממודיעין. “אנחנו הורים לארבעה ילדים מקסימים, שניים מהם משרתים בצה”ל ושניים נוספים עתידים להתגייס בשנים הקרובות”, הם מספרים. “היום, כשהחבר’ה כבר גדולים, זה הזמן להשקיע יותר בעצמנו ולהגשים את החלומות שלנו. אגב, אנחנו ממש לא היחידים. מסביבנו יש לא מעט זוגות בני 65-45, שמרגישים בדיוק כמונו. הם נמצאים בשיא, התפנה להם זמן ויש להם את האמצעים לעבור לדירה חדשה בסביבת מגורים אטרקטיבית”.
את המענה לדרישה של משפחת סעדון, מספקת פארק הים – מגה שכונה של כ-4,000 דירות, המתרוממת בדרום-מערב בת ים, וממתגת מחדש את העיר. בעירייה המקומית לא מהססים להציב רף גבוה ולסמן את השכונה כ”מתחם הכי נחשק ונחשב בגוש דן” – וזאת בזכות השילוב בין שכונה ירוקה, מודרנית ומתוכננת, לבין מיקום אופטימלי, בסמיכות לרצועת החוף והטיילת.
החזון העומד מאחורי שכונת פארק הים, הוא לייצר חוויית מגורים שלמה לדיירים, עם כל המעטפת הנדרשת בקרבת הבית – כולל קאנטרי חדיש, מוקדי בילוי קניות ופנאי, ומבני ציבור. דגש מיוחד ניתן לשטחים פתוחים ולריבוי ריאות ירוקות. כך למשל, בקרבת השכונה יוקם פארק “תצפית ים”, על שטח של כ-100 דונמים שיספק תצפית לים ולדיונות, ויחובר לפארק נוסף עם מתקני ספורט, פינות ישיבה, חורשת אקליפטוס וגן הרפתקאות אתגרי.
פארק הים היא שכונה יוצאת דופן”, מסבירים בני הזוג סעדון. “אנחנו אוהבים את מודיעין, זו עיר מצוינת, אבל אין מה להשוות אותה לעיר ים. המגדל שלנו בשכונה יהיה במרחק נגיעה מהים – וזה עוד לפני שבכלל הזכרנו את הפיתוח הסביבתי, המסעדות ובתי הקפה שבמרחק הליכה, ותחנת הרכבת הקלה שמביאה אותנו תוך זמן קצר ללב תל אביב מבלי לעמוד בפקקים”.
חלון הזדמנויות
על הפרויקט המרכזי בפארק הים אמונה קבוצת צרפתי שמעון. מדובר על SEA&PARK, הכולל 7 מגדלים וכ-600 דירות בסך הכל. הפרויקט נבנה במרחק של כ-500 בלבד מחוף הים, ומאופיין בנוף פתוח הנשקף כבר מהקומות התחתונות של המגדלים, ובצמידות לפארק אקולוגי. כל דירה תכלול ממ”ד, מרפסת גדולה וחניה תת קרקעית. לרשות הדיירים יעמדו גם חדר כושר, לאונג’ עם חללי עבודה ועמדות מחשב, לובי מעוצב ומועדון דיירים.
בקבוצת צרפתי שמעון מתגאים על כך שבפרויקט SEA&PARK הדירות הן מהגדולות והמרווחות בשכונה, כשדירת 5 חדרים לדוגמה, משתרעת על שטח של 133 מ”ר, פלוס מרפסת של 19 מ”ר. הקרבה לים ולטבע, סיפקה את ההשראה לתכנון הפרויקט, עליו אמון משרד טיטו אומן אדריכלים – ממשדרי האדריכלים הבכירים והנחשבים בישראל, המתמחה בבניית מגדלים ובפרויקטים מעורבי שימושים.
המציאות המורכבת של התקופה האחרונה מייצרת גם חלון הזדמנויות – העניין משתקף גם בענף הנדל”ן, כאשר כללי המשחק החדשים שנכפו על השוק, פותחים למעשה אופציות חדשות לקהל הרוכשים. בקבוצת צרפתי שמעון מתכתבים עם המצב: כשלהיצע הדירות המגוון מתלווה חבילה ייעודית ללקוחות הכוללת גם הנחה והטבת מדד.
פרויקט SEA&PARK. “דגש על דירות גדולות, בנייה ירוקה ותכנון חכם” (הדמיה view point)

“הקפדנו על תמהיל של 5-3 חדרים, לצד דירות פנטהאוז מפוארות – מתוך מטרה לאפשר לכל קהל למצוא דירה העונה על צרכיו ותקציבו – ומבלי להתפשר על האיכות”, מדגיש אבי צרפתי, מנכ”ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון. פרויקט SEA&PARK מציע את כל מה שצריך וחשוב למשפחה המודרנית. העובדה שקבוצת צרפתי שמעון אוחזת גם בכובע של החברה היזמית וגם בכובע החברה המבצעת, מאפשרת לנו להוביל לקו הסיום פרויקטים ברף מורכבות גבוה, כשהכל נעשה IN HOUSE תחת פיקוח ובקרה מחמירים”.

במתחם עצמו כבר מתנהלות העבודות בקצב גבוה, זאת לאחר שהתקבלו היתרי הבנייה למגדלים הראשונים בפרויקט. בהקשר הזה חשוב להוסיף כי במגדל הראשון כבר נחטפו כל הדירות, וכעת משווקת החברה דירות במגדל השני ובמגדל השלישי.

בת ים. מחירי הדירות בשכונות החוף זינקו ביותר מ-200% (צילום Shutterstock)

מיקום אסטרטגי
אף שהבנייה בפארק הים עדיין לא הסתיימה, כבר עכשיו מסתמנת השכונה כאחת המסקרנות, ולא רק בגבולות הגזרה של בת ים – דבר המתבטא בביקושים ובמחירים. אתר מדלן מצביע על כך שדירה ממוצעת בשכונה תומחרה בספטמבר האחרון ברף של כ-3.65 מיליון שקלים – זינוק של מאות אחוזים, לעומת המחיר בספטמבר 2011, שעמד על קצת יותר מ-600 אלף שקלים.

“חשוב להבין: שכונת פארק הים נבנית על עתודת הקרקע האחרונה של בת ים ועם הרוח הגבית של העירייה”, מנתח שמאי המקרקעין, ראובן שם טוב. “זו שכונה חדשה וצומחת, שמנקזת אליה אוכלוסייה בחתך סוציו-אקונומי גבוה באופן יחסי. הערך המוסף של פארק הים ביחס לשכונות אחרות בעיר ובמרכז הארץ, טמון במיקום אסטרטגי ומנצח: הן ליד הים והן ליד הקו האדום של הרכבת הקלה”.

“קרבה לקו חוף או לקו רכבת, מעלה את שווי הנכנסים, וכאשר מדובר בשילוב בין השניים על אחת כמה וכמה”, מבהיר שם טוב. “לצד הרכבת הקלה גם לכלי הרכב הפרטיים קיימת נגישות טובה מהשכונה לעורקים ראשיים כמו מחלף קוממיות, נתיבי איילון או כביש 431. זו הסיבה שמלבד משפחות שמגיעות לגור בפארק הים, השכונה היא יעד גם לציבור המשקיעים. בשורה התחתונה, פארק הים הולכת להיות שכונה מאוד משמעותית: גם עבור העיר בת ים וגם עבור אוכלוסיית הדיירים”.

“הישראלים רוצים לגור על רצועת החוף ולהיות קרובים לכל האטרקציות. את האיכויות של פארק הים, לא מספקת אף שכונה אחרת במרכז – ולכן יש לכאן הגירה גדולה”, מספק צרפתי תמונת מצב מהשטח. “פונות אלינו הן משפחות מראשון לציון והערים השכנות, והן משפחות מאזורים מרוחקים יותר כמו ירושלים, השרון ואפילו באר שבע, שרוצות סוף סוף לגור ליד הים ומבינות את היתרונות שבפרויקט ובסביבה. SEA&PARK יהיה כרטיס הביקור של שכונת פארק הים”.

ובינתיים במשפחת סעדון, ממתינים למועד האכלוס. “אנחנו נעזוב בית פרטי גדול, לטובת דירת 5 חדרים בקומה ה-21”, מתארים אילן ולימור. “היה לנו חשוב לא להתפשר, ושגם הדירה החדשה שלנו תהיה רחבת ידיים – לכן בחרנו ב-SEA&PARK ובצרפתי שמעון, שהיא חברה עם מוניטין וניסיון. ברור לנו שאותה דירה בדיוק בתל אביב, עולה בעוד כמה מיליונים כמו כלום – כך שעשינו פה יופי של רכישה גם מההיבט הנדל”ני, וכשהפרויקט יושלם תהיה כאן עליית ערך משמעותית. למה אנחנו הכי מחכים? לרדת מהדירה שלנו במגדל ישר לחוף הים או לג’וגינג בטיילת. אז באמת נרגיש שעשינו לעצמנו טוב”.

לפרטים נוספים על חבילת הטבות בפרויקט SEA&PARK לחצו כאן

כתבות נוספות

    צרו קשר בנוגע לפרויקט